Cauta.

ADVERTISMENT

Protected by Copyscape Web Plagiarism Scanner

12.29.2011

Noul Album Megadeth

Se pare ca Megadeth nu s-a lasat si tocmai a lansat(sa fiu mai precisa in 1 noiembrie) un nou album intitulat Th1rt3en.Noi melodii de ascultat pt. fanii Megadeth!Melodiile sunt extraordinare si tot mai evoluate,insa despre Metalica nu pot spune la fel.Depinde dupa gusturi.

Se pare ca numele are o semnificatie anume:
"Am primit prima mea chitara la varsta de 13 ani, m-am nascut pe 13 septembrie, iar acesta va fi cel de-al 13-lea disc al meu. Se pare ca era lucrul cel mai potrivit sa il intitulam «TH1RT3EN»", a declarat Dave Mustaine, potrivit MEDIAFAX.

Voi pune mai jos melodia mea preferata din acest album:

Megadeth-Never Dead


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie-ti parerea!