Cauta.

ADVERTISMENT

Protected by Copyscape Web Plagiarism Scanner

6.09.2012

TimRock 2012

Si s-a terminat si TimRock 2012(6-8 iunie).A fost super ok.Ma bucur ca in Timisoara mai exista ceva concerte rock.Tot ce am de comentat e faptul ca nu au venit atatea persoane cat ar fi normal sa fie la un concert de genul asta.

In fiecare seara au venit trupe din Romania care ne mai trezesc la realitate si ne arata ce este muzica buna.In timpurile noastre nu se apreciaza munca lor atat cat ar trebui.

Nu pot sa comentez prestatia celor ce au concertat in 6,7,8 deoarece am mers doar ieri,dar asta-seara a fost exceptional.Si-au facut aparitia trupe din Arad si din Timisoara,si anume:Grimegod,Stone Fiction,Coma,Bio,Implant pentru refuz.

La inceput,am fost cu gandul sa ii vad doar pe cei de la IPR dar se pare ca si ceilalti au fost de senzatie.Stone Fiction este in topul meu,avand in vedere ca ei canta Death Metal si nu acel rock comercial.

Fiind si perioada alegerilor,m-am bucurat ca nu au fost mesaje electorale ci doar un festival rock,ceea ce mi-am dorit.In materie de aprovizionari,mai lipseau doar niste mici dar asta e un detaliu marunt:P

In concluzie,astept mai des evenimente de genul acesta!Rock on!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie-ti parerea!