Cauta.

ADVERTISMENT

Protected by Copyscape Web Plagiarism Scanner

7.03.2012

Pan' la urma exista speranta

Dap,se pare ca mai miscam si noi ceva vara asta.Se pare ca sunt ceva concerte rock foarte bune vara asta.Desigur,nu putem sa incepem sa ne laudam ca ne preocupa muzica rock,dar suntem pe calea cea buna.Cica a fost fain la Greenfest.Incepe sa imi para tot mai rau ca nu am fost dar viata merge inainte.:P

BTW

Cum ArtMania e traditie,mi-am zis ca ma voi duce.In principal pentru Edguy.O sa imi scriu parerea desigur.Zilele astea m-am tot documentat cu biletele etc.Ii ok atmosfera?Adica ii de calitate locatia sau ma duc ca sa ma enervez??

Ca vreau sa fiu macar cu ceva la moda,ca vad ca rockul e intrecut cu mult de muzica asta total comerciala in de-ale popularitatii,am facut facebook pentru blog,deci urmariti-ma pe facebook si nu va zgarciti sa dati like la pagina Muzica Rock.Tine-ti minte,inceputu-i greu!
See ya!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie-ti parerea!