Cauta.

ADVERTISMENT

Protected by Copyscape Web Plagiarism Scanner

8.20.2012

Aparitia lui Gaga...:))

Dupa cat tam-tam a fost cu concertu' lu' Gaga,am devenit putin curioasa si am cautat pareri despre cum a fost.Nu mi-au ajuns stirile in care fanii plangeau ca nu au apucat sa o vada(penibil).Cica The Darkness au fost buni si aparitia lor la la un asemenea concert m-a facut sa ma intreb daca lumea chiar s-a tampit complet?Dar ce m-a uimit a fost urmatoarea propozitie graita de cei de la  METALHEAD Romania: 'Oricum, interesant switchul de la gothicul de-l canta ea acum vreo 6 ani la comercial-big-record -company-pop-ul de-l canta acum.'.Say whaaat?!Gaga a cantat goth?Habar nu am avut si nu ma mir,nu m-a interesat nici macar o clipa cariera d-nei gasca.

Imi imaginez ce public era acolo,din cate am citit: "Vreo 15.000 de oameni, 60% cocalari, 30% hipsteri si 10% curiosi.".Ceea ce ma dezgusta e faza de la TV cu un domnisor cocalar care face pe intelectualu' si discuta teoria chibritului,cica Madonna o copiaza pe Gaga.In acest caz,iau apararea Madonnei,nu ca m-ar incanta ce face ea in prezent,dar odata a fost o cantareata cu capul pe umeri.WTF?!!Gaga e aparuta recent,si nu mi s-a parut vreodata ca a scos ceva original din ea.Atatea piese comerciale,plagiate cate putin din melodii bune,de care fanii cam necopti ai dumneaei nu au auzit.

Nu ma mai leg de trecutul ei,pt. ca ar fi prea multe de comentat si vreau sa inchei odata articolul asta,ca deja m-am plictisit de mine.Probabil ca o Romanie intreaga stie deja de intamplarile haioase legate de ea,gen poze deochiate,bodyguarzi prea violenti,dormitul in autobuz la 2 metri de hotel etc.Evenimentul a fost mai popularizat decat disparitia Elodiei.Ani si ani se va povesti de mega-aparitia lui Gaga,sau se va uita atat de repede,precum s-a uitat aparitia lui Bon Jovi?Chiar m-a deranjat poporul care nu a indragit atat de tare concertele lui Bon Jovi,Roxette etc. si asta arata cata cultura avem.Mai multe persoane venite la aceste concerte au fost din strainatate(persoane cu cultura muzicala).

Rock on,my friends si pe data viitoare! 

2 comentarii:

  1. Lady Gaga? Hai frate, pe bune?! Explica-mi ca poate stau prost la economie, pe livingmusic albumul lu' Gaga e 90 de lei si un paperslee japan marca Zeppelin e 70. The fuck, universe?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca Zeppelin si-ar fi facut aparitia intr-o tinuta din carne si ar fi facut cateva gesturi erotice cu vreunu' din staff , in prezent , si Ion tractoristu ar fi avut poster cu el nud . :>

      Ștergere

Scrie-ti parerea!